Inge lördag pt.2

Aja, idag äre söndag och jag e trött som fan pga att jag körde svarttaxi/fyllechaffis igår. Sen skulle pappa ha upp mej för att måla källaren vilket jag gjort nu, hadde as tråkigt när jag gjorde de! Börja tänka på småsaker och sen fastna tankarna på en liten notis och en bild på Anna Anka på förstasidan av gårdagens tidning... Rubriken löd: "Dask på ändan skadar ingen". Klockrent! Klart det inte är fel att aga barn(?) små griniga jävla skitungar, man vill ju inget annat än att dra fram det gammla bältet och slå dom jävlarna så hårt över rumpan så att dom inte kan sitta på flera dagar! Fan, jag blev själv agad när jag va liten... Jag hadde dock inte turen att bli slagen utav ett bälte... I bästa fall fick jag ett slag i magen eller ett knä över käften! Men det gick ingen nöd på mej, vafan, idag är jag en super het manlig modell/bankrånare/elitsoldat/superhjälte med super kuk... Och inte bara det! Jag är även sveriges bästa bloggare!
Anna Anka, denna underbara blonda sjuka Anna...

Årets citat.
Anna anka: "De ska fräta sönder", "Inge fel att aga barn" och "Svenska män är fjolliga"

puss så länge!
/Evil Noize

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0